1trust Service

Pakiet 1trust Service to narzędzia i procesy, które zapewniają najlepszą obsługę klienta w każdym kanale komunikacji. Pozwala zarządzać doświadczeniami klientów i zmieniać ich w fanów.

Za każdym razem, gdy klient wchodzi w interakcję z Twoją organizacją, ma doświadczenia, niezależnie od tego co robisz. Pytanie nie dotyczy tego, czy klient ma doświadczenia, ale czego doświadcza i czy Ty rozumiesz te doświadczenia.

1trust Service

Pakiet zintegrowanych produktów SAP

SAP Service Cloud

Zapewnia lepszą obsługę klienta w momentach, gdy jest to najważniejsze

SAP Contact Center

Odgrywa ważną rolę w zarządzaniu zadowoleniem klientów i spójności doświadczeń

SAP Conversational AI

Automatyzuje obsługę klienta i pomaga poprawić wydajność, obniża koszty i zwiększa satysfakcję klienta

Klienci pragną doświadczeń, które spełnią ich oczekiwania.

Doświadczeniami budujesz swoją przewagę konkurencyjną.

Dlatego tak ważne jest, żeby marka oprócz dobrych produktów i usług oferowała także wyróżniającą się obsługę klienta oraz dobre doznania z produktem. To właśnie Ty musisz zarządzać tymi doświadczeniami, aby spełniać te oczekiwania tak samo, jak potrzebujesz świetnych produktów i usług.

 

W gospodarce opartej na doświadczeniach wyróżnia Cię nie tylko jakość oferty. Liczy się to, jak ludzie się czują.  Aby to robić, powinieneś nie tyle wyczuwać emocje konsumentów, co przyglądać się im uważnie i umieć zrozumieć przyczynę reakcji oraz odpowiednio reagować. 

porzuca marki, które reagują zbyt wolno na zapytania

Zintegrowanych Chmur w jednej usłudze SAP C/4 HANA

Zarządzanie Doświadczeniami Klientów (CX)

Skuteczne zarządzanie doświadczeniami wymaga nowego sposobu działania. Od dziesięcioleci organizacje podejmując decyzje opierały się na danych operacyjnych (O-data) – twardych danych, które informują o tym, co się dzieje, jakie są wyniki, zysk i strata, zakupy czy porzucone koszyki.

Dziś dane operacyjne to za mało. Trzeba również wiedzieć, dlaczego coś się dzieje. Dlaczego klient zrezygnował z koszyka? Co powoduje wysoki odsetek rezygnacji z otrzymywania wiadomości e-mail?

Są to dane z doświadczeń (X-data), które połączone z danymi operacyjnymi, stanowią najsilniejszą broń w walce o przewagę konkurencyjną: czyli zrozumienie tego, czego doświadczają Twoi klienci i jak ich reakcja wpływa na Twoją firmę.

Zrozumienie tego wymaga odpowiednich narzędzi informatycznych. SAP C/4 HANA pozwala połączyć X-data z O-data i pomaga przejść od zarządzania relacjami z klientem do zarządzania doświadczeniem.

Polacy rzadko wybaczają słabą obsługę klienta – wynika z badań SAP Customer Experience. 73% z nas porzuca te marki, które reagują zbyt wolno na zapytania, blisko co drugi – te, które powtarzają stale te same błędy.

O sukcesie firm coraz częściej decyduje  sprawne zarządzanie doświadczeniami klientów (XM). Kolejnym krokiem rozwoju technologii w tym obszarze staje się łączenie „twardych” danych biznesowych z cyfrową analizą uczuć i emocji.

Jeśli Twoja firma zapewnia swoim klientom najlepsze doświadczenia, prawdopodobnie dobrze radzi sobie w biznesie. Raport „The Customer Experience ROI Study” wpływowej firmy konsultingowej Watermark Consulting pokazuje, że liderzy w obszarze doświadczeń klienta (CX) generują wyniki giełdowe nawet trzykrotnie wyższe niż ci, którzy zostają w tyle z CX. Nie można ignorować tych faktów.

Dlatego SAP wraz z SAP C/4HANA, rozwiązaniem Experience Management dedykowanym do zarządzania doświadczeniami, daje Ci dostęp do narzędzi w stale zmieniającej się grze, które pozwalają nie tylko monitorować doświadczenia klientów, ale także coś z nimi zrobić.

1trust Service

Pakiet dla obsługi klienta i serwisu oraz organizacji, które aktywnie komunikują się z klientami i partnerami.

To idealny start w Digital Transfromation. W pierwszej fazie wdrażasz nowoczesną obsługę klienta, a następnie zgodnie z rosnącymi potrzebami, rozwijasz ją o inne produkty SAP C/4HANA min. sprzedaż, marketing, e-commerce, service field.

Zawiera chatboty, media społecznościowe i kanały głosowe.

SAP Service Cloud, SAP Conversational AI i SAP Contact Center są oferowane jako samodzielne produkty lub zintegrowane w pakiet. Każde z nich można zintegrować z dowolnym innym produktem SAP i non-SAP.

1trust Service to idealny start w Digital Transformation

i rozbudowę w przyszłości o inne chmury SAP C/4 Hana.

Dowiedz się więcej:

+48 221 221 992

Informacje o SAP C/4 Hana

C/4 HANA umożliwia rozwój cyfrowej ścieżki klienta w modelu end-to-end – od promocji produktów trafiającej do odpowiednich adresatów, przez ich skuteczną sprzedaż prowadzoną w wygodny dla klienta sposób, aż po zarządzanie posiadanymi danymi o konsumentach i ich sprawną obsługę – tak, by wokół marki budować pozytywne emocje.

Comtrust dodatkowo zintegrował SAP C/4 Hana z SAP Contact Center i SAP Conversational IA, tworząc unikalny pakiet dedykowany działom obsługi klienta i sprzedaży.

1trust Service integruje 3 produkty SAP

SAP Service Cloud - Experience perfect service moments

Obsługa klienta to miejsce, gdzie tak naprawdę powstają doświadczenia klienta. Każda chwila w obsłudze to chwila prawdy, która wystawia Twoją organizację na próbę. Jak szybko potrafisz odpowiadać na zapytania? Jak łatwo uzyskujesz informacje dla swoich klientów? Ile czasu zajmie rozwiązanie problemu w sposób zadowalający?

Rozwiązanie SAP Service Cloud pomaga organizacjom zapewnić lepszą obsługę klienta w momentach, gdy jest to najważniejsze – zapewnia łatwą samoobsługę, wspiera zaangażowanie klientów w każdym kanale komunikacji (omnichannel), oferuje usługi w terenie, na żądanie oraz wypełnia lukę między pierwszą linią kontaktu, a systemami backoffice.

Dzięki wbudowanej sztucznej inteligencji (AI) możesz zautomatyzować i przyspieszyć procesy serwisowe. Łatwe do zbudowania chatboty zajmują się rutynowymi i powtarzalnymi zadaniami, dając pracownikom obsługi i serwisu czas na obsługę złożonych zapytań i zadań. Internet Rzeczy i zaplanowany maintenance zapewniają wymianę części przed ich awarią, ograniczając do minimum czas przestoju. A usługa „crowd service” napędzana sztuczną inteligencją sprawia, że czekanie na serwisanta należy już do przeszłości.

Wsłuchanie się w opinie klientów zamyka pętlę: uzyskaj natychmiastową opinię i podejmij natychmiastowe działania, zanim będzie za późno. Rozwiązanie SAP Qualtrics CX for Service dowiedzie, że Twój serwis dobrze funkcjonuje, a jeśli nie, to zapewni precyzyjne działania, jak go naprawić.

SAP Contact Center - Improve Efficiency and Customer Service

Centra kontaktowe odgrywają ważną rolę w zarządzaniu zadowoleniem klientów i spójności doświadczeń. Muszą szybko i skutecznie odpowiadać na pytania i rozwiązywać problemy, przy niskich kosztach.

Skoncentruj się na jakości obsługi klienta – SAP Contact Center poprawia komunikację i zapewnia spójną, efektywną kosztowo obsługę omnichannel.

Zapewnij klientom spójną obsługę – efektywnie zarządzaj kontaktami, zapewnij spójne i spersonalizowane doświadczenia. Samoobsługa na IVR pozwala klientom na rutynowe wykonywanie zadań co skutkuje redukcją kontaktów i zwiększeniem satysfakcji.

Zoptymalizuj działania – stwórz wirtualne centrum kontaktowe w wielu lokalizacjach, gdzie konsultanci pracują na jednym ekranie i nie przełączają się między aplikacjami.

Zarządzaj kosztami i ryzykiem – z SAP stworzysz homogeniczne środowisko i wyeliminujesz koszty i ryzyko związane z utrzymywaniem wielu platform technologicznych.

Zapewnij najwyższej jakości obsługę i zyskaj przewagę konkurencyjną – dzięki lepszej kontroli kontaktów i procesów przychodzących i wychodzących, we wszystkich kanałach. Możesz stale monitorować pracę i wprowadzać działania zwiększające wydajność.

SAP Conversational AI - The no.1 solution to revolutionize enterprise customer service

Obsługa klienta nie nadąża za ogromnym wzrostem wymagań klientów. Sztuczna inteligencja i samouczenie się maszyn są najlepszym rozwiązaniem zapewniającym większą satysfakcję i redukcję kosztów. Niebawem roboty mają przejąć 85% interakcji klient-firma. Dlaczego? Ponieważ są wydajne, dostępne 24/7, wielokanałowe i oparte na relacjach.

SAP Conversational AI zapewnia rozwiązanie do obsługi klienta oparte o sztuczną inteligencję, które zrewolucjonizuje doświadczenia klienta z marką i jego kontakty z firmą. Umożliwia szybkie tworzenie efektywnych i inteligentnych chatbotów, przetwarzanie języka naturalnego, a następnie rozpoznawanie wyrazów i fraz. Klasyfikuje tekst, analizuje kontekst i zarządza treścią tak, aby skutecznie reagować na zamiary użytkowników. SAP Conversational AI pomaga zautomatyzować obsługę klienta i poprawić wydajność, obniża koszty i zwiększa satysfakcję klienta.

Chcesz zbudować inteligentne przedsiębiorstwo i łączyć specjalistyczną wiedzę człowieka z analizami generowanymi przez komputery? Zacznij od prostych rzeczy. Połącz chatboty ze stronami internetowymi lub popularnymi kanałami przesyłania wiadomości, aby zapewnić bezproblemową obsługę i zawsze docierać do grupy docelowej.

Comtrust

Comtrust to firma konsultingowa, która specjalizuje się w systemach Customer Experience. Jest dostawcą rozwiązań softwarowych i komunikacyjnych, partnerem wiodących dostawców systemów i sprzętu IT.

Comtrust to zespół doświadczonych doradców, konsultantów i specjalistów. Koncentruje się na rozwiązaniach dedykowanych sprzedaży i obsłudze klienta, contact center i CRM oraz sztucznej inteligencji (AI, RPA) i BI.

Comtrust wdraża w Polsce i za granicą, w międzynarodowych koncernach, przedsiębiorstwach MŚP i sektorze publicznym. Wszystkie wdrożenia Comtrustu są referencyjne.

Kim jesteśmy

Srebrny Partner SAP

Sprzedaje licencje, wdraża systemy oraz rozwija autorskie oprogramowanie

SAP Parnter Center of Expertise

Certyfikowany partner serwisowy systemów SAP, świadczy usługi SAP Standard, Enterprise Support

Blisko 20 letnie doświadczenie w Systemach SAP

Co daje klientom gwarancję, że korzystają z najlepszych praktyk

Obsługiwane Branże

9

Utilities

9

Finance i Bankowość

9

Wholesales

9

Farmacja

9

FMCG

9

Sektor Publiczny

9

Ubezpieczenia

9

Budowlana

9

Przemysł Ciężki

9

Telekomunikacja

9

Beauty

9

Oil & Gas

Lat Doświadczenia

Ukończonych Projektów

„O sukcesie wdrożenia decydują kompetencje poszczególnych osób i współpraca całego zespołu – naszego i klienta”

Piotr Pytlakowski – Prezes Comtrust

Case Studies

Wśród liderów rynku, którzy czerpią korzyści z SAP C/4 Hana są min. Colgate-Palmolive, Coty, Levi Strauss, Verizon Communications oraz polska Śnieżka.
9

Zarządzanie współpracą z klientami B2B i B2C

Poprawa jakości obsługi klienta przez lepsze odpowiadanie na ich potrzeby dzięki zintegrowanej platformie chmurowej.

9

Systemy Contact Center oraz analizy danych

Pozwalają na tworzenie bardziej spersonalizowanych ofert oraz realizację kompleksowej komunikacji marketingowej.

9

Znaczący element cyfrowej transformacji

W przypadku Śnieżki, wdrożenie rozwiązań z pakietu C/4 HANA stanowiło istotną część jej programu cyfrowej transformacji.

9

Skalowalne, solidne, niezawodne i przyszłościowe

SAP Sales Cloud i SAP Services Cloud to systemy, które odpowiednio skonfigurowane dopasują się do każdej sytuacji, a co najważniejsze – będą rozwijać się razem z Państwa potrzebami.

9

Optymalizacja procesu obsługi klienta

Uprość komunikację dzięki centralnemu zarządzaniu kontaktami i monitoringu w czasie rzeczywistym. Zebranie najlepszych praktyk w jednym miejscu pomaga użytkownikom sprawnie odpowiadać na zapytania. 

9

Narzędzia łatwe w użyciu

Kluczowym jest, aby narzędzia, z których korzystają Państwa pracownicy były jak najprostsze w użyciu. Właśnie tak jest w przypadku SAP C/4 Hana.

Śnieżka – największy gracz na rynku farb i lakierów w Polsce

„Należą do nich narzędzie do elektronicznej sprzedaży i wymiany informacji z klientami biznesowymi, platforma chmurowa do zarządzania relacjami z klientami wraz z systemem Contact Center, a także system analizujący posiadane przez nas dane B2B i B2C w celu tworzenia bardziej spersonalizowanych ofert oraz realizacji kompleksowej elektronicznej komunikacji marketingowej dla poszczególnych segmentów klientów. Na ich podstawie chcemy wprowadzać kolejne działania z zakresu transformacji cyfrowej, które będą nam pomagały lepiej działać na całej ścieżce podróży klienta”

Marek Niziołek, Dyrektor Programu Transformacji Cyfrowej w FFiL Śnieżka SA

RUCH – jeden z największych dystrybutorów prasy w Polsce

 „W tak dużej firmie, jaką jest RUCH, proces wdrożenia został zrealizowany w bardzo krótkim czasie, bo zaledwie w ciągu 3 miesięcy. W wyniku tej zmiany zmieniła się filozofia zarządzania procesami obsługi klienta w naszej firmie – wprowadzone zostały centralne zarządzanie kontaktami, centralny monitoring w czasie rzeczywistym oraz zbiorcze raportowanie. W rezultacie w RUCHu nastąpiła optymalizacja procesu obsługi klienta – uproszczona została komunikacja, a wiedza i umiejętności pracowników są efektywniej wykorzystane. Wdrażając jednolite standardy obsługi klienta poprawiła się jakość usług oraz skrócony został czas niezbędny na rozwiązanie spraw, z jakimi zgłaszają się klienci.”

Tomasz Makarski, Kierownik Projektu RUCH Contact Center w RUCH S.A.

Cardif Polska – towarzystwo ubezpieczeń na życie grupy BNP Paribas Group

„SAP Contact Center oferuje nam wydajne i łatwe w użyciu narzędzia dla naszej codziennej działalności telesprzedażowej, dzięki czemu nasza efektywność spektakularnie wzrosła.”

Michał Gorczyca, COO Cardif Polska S.A.

NKM – National Utilities Hungary

„Z przyjemnością informujemy, że Comtrust Sp. z o.o. wdrożył w NKM Áramszolgáltató Zrt. (NKM National Utilities Hungary) System SAP Contact Center. System został również zintegrowany z SAP CRM na poziomie zautomatyzowanych usług IVR i interfejsu użytkownika (GUI). Wdrożenie zostało przeprowadzone przez Comtrust z należytą starannością i profesjonalizmem.”

Fodor Gábor, Head of Central IT Services Management

Umów Darmową Konsultację

Comtrust – certyfikownay partner SAP

SAP-qualified partner-packaged solutions

Pakiet 1trust Service firmy Comtrust uzyskał prestiżowy certyfikat SAP-qualified-partner-packaged-certified solution. Certyfikat SAP-qualified-partner-packaged-certified solution gwarantuje klientom szybki czas
wdrożenia pakietu, przy niskim ryzyku i wysokiej przewidywalności – a wszystko to w atrakcyjnej i stałej cenie.
Pakiety są tworzone, sprzedawane i supportowane przez partnerów SAP – te zintegrowane rozwiązania łączą w sobie wiodące na rynku oprogramowanie SAP z doświadczeniem partnera, jego specjalistycznymi usługami, customizacjami, konfiguracjami i aplikacjami.

  • Podwójna korzyść – potęga rozwiązań SAP oraz kompetentna wiedza i wysokospecjalistyczne usługi partnerów.
  • Wdrożenie – krótki czas, fixed price. Wysoki poziom wstępnej konfiguracji to szybsze wdrożenie z przewidywalnymi rezultatami oraz w ustalonej cenie.
  • Stworzony z myślą o przyszłości. Pakiety rozwiązań oparte o technologię SAP pozwalają na rozwój Twojego biznesu i rozbudowę systemów zgodnie z rosnącymi potrzebami organizacji.

SAP Partner Center of Expertise

Comtrust pomyślnie przeszedł przez kompleksowy proces audytu. Certyfikacja w programie SAP Partner Center of Expertise obejmuje kontrolę całego obszaru usług wsparcia świadczonych przez partnera, w tym personel, infrastrukturę oraz procesy. Audytorzy SAP dokonali przeglądu działu serwisowego Comtrustu pod kątem spełniania restrykcyjnych wymagań technicznych i organizacyjnych związanych ze świadczeniem usług SAP dla klientów. Skontrolowali min. infrastrukturę systemową, procedury obsługi zgłoszeń (w tym czas reakcji, dokumentację, system do obsługi zgłoszeń), działanie infolinii, kompetencje pracowników i ich certyfikaty.

Przyznany przez SAP Certyfikat Partner Centre of Expertise to nie tylko potwierdzenie kompetencji i jakości świadczonych usług, ale również prawo do świadczenia usług wsparcia aplikacyjnego. Certyfikat potwierdza, że struktury wsparcia partnera spełniają najwyższe wymagania niezbędne do świadczenia wysokiej jakości usług wsparcia SAP Enterprise Support dla klientów w obszarze rozwiązań SAP, zgodnie ze standardami producenta. Certyfikat Partner Center of Expertise jest ważny przez dwa lata.

Dział Wsparcie Comtrust świadczy usługi wsparcia od serwisu producenta (maintenance), poprzez serwis aplikacji Comtrust, wsparcie dla użytkowników, po szkolenia i administrację systemów SAP.

Kontakt

Comtrust Sp. z o.o.

Ul. Powstańców Śląskich 42 lok 12
01-381 Warszawa

www.comtrust.pl

info@comtrust.pl

+48 221 221 992